محتوای دوره مدیریت و برنامه ریزی بازاریابی و فروش در شرکت های پخشReviewed by مدیریت سایت on Apr 27Rating:

عنوان : مدیریت و برنامه ریزی بازاریابی و فروش در شرکت های پخش

مخاطبان :

مدیران بازاریابی – بازرگانی – مدیران بخش ارتباط با مشتری CRM و مدیریت منابع انسانی در حوزه فروش و بازاریابی HRM

هدف :

افزایش فروش سازمان ها از طریق مدیریت و برنامه ریزی اصولی برای بخش فروش

محتوای دوره :

آشنایی با برندینگ
آشنایی با سیاست های قیمت گذاری – توزیع و پخش
آشنایی با روش های تبلیغات موثر
نحوه فروش حضوری
آشنایی با نحوه تخفیفات محصولات و خدمات برای جذب بیش تر مشتریان
برنامه ریزی برایخدمات پس از فروش
ارزیابی عملكرد بازاریابی و فروش
بهره برداری بهینه از نیروی فروش

 

محل برگزاری :

آکادمی QCB ITALIA
درون سازمانی