تاریخ برگزاری :
27 دی 1401
شیوه برگزاری دوره :
آنلاین
مدت دوره :
یک روزه
شهریه دوره : 1200000 تومان
Error: the field format must contains "%s".

موفقیت و پیشرفت در عرصه عمومی هر مجموعه، مستلزم فروش است. زیرا ارائه و فروش بالای محصولات است که باعث ادامه بقا و حیات هر سازمان و شرکت میشود. اگر فروش به خوبی انجام نگیرد، حاصلی نیز به دست نخواهد آمد و این امر رفتهرفته به مرگ سازمان خواهد انجامید. بنابراین تمامی کارکنان و مسئولین در یک سازمان و یا شرکت باید برای رسیدن به بالاترین فروش ممکن بکوشند. این امر متقابلاً بهصورت مستقیم و غیرمستقیم روی زندگی کاری و حاصل مادی و معنوی همگی افراد و کارکنان در یک مجموعه تاثیر خواهد گذاشت.
در این بین گذران دوره مهندسی فروش میتواند عاملی مهم در بازارهای رقابتی امروز، برای شناسایی روشهای بازاریابی، افزایش فروش محصولات و هدفگذاریهای سالیانه و دورهای باشد. دوره مهندسی فروش از اساسیترین دورههایی است که میتواند به مدیران مجموعه و کارشناسان بازاریابی، اصول و استراتژیهای تضمینی فروش را با توجه به میدان رقابتی و الگوهای روانشناسانه مشتریان آموزش دهد. همچنین در این بین شما به عنوان یک متخصص فروش مراحل رسیدن به یک استراتژی موفق در تمامی مراحل فروش را آموزش خواهید دید.
بازار امروز، عرصهای پر تنش و رقابتی
فراموش نکنید رمز رسیدن به یک ایدهآل در یک مجموعه، مهارت در شناسایی موقعیت، آشنایی با اخلاق حرفهای فروش و بسیاری روشها در حیطه برندسازی و تبلیغات گسترده فروش است. در دوره مهندسی فروش شما همزمان با تمامی این آیتم و آیتمهای اساسی و حیاتی دیگر در حوزه فروش آشنا خواهید شد. هدف از این دوره که بهصورت درون سازمانی در آکادمی QCB ITALIA برگزار میشود، آشنایی افراد با بازاریابی و افزایش فروش محصولات طبق هدفگذاری سالیانه و دورهای فروش است.
مخاطبین دوره مهندسی فروش چه کسانی هستند؟
- مدیران شامل مدیران فروش تمامی سازمانها
- کارشناسان بازاریابی در سازمانها
- دانشجویان رشتههای بازاریابی، مدیریت و تمامی افراد علاقهمند در این حوزه
محتوای دوره مهندسی فروش شامل چه مواردی است؟
- اصول بازاریابی و فروش
- هدفگذاری سالیانه و دورهای فروش
- ابزارهای تشویقی افزایش فروش
- استراتژیهای رشد فروش و افزایش سهم بازار
- آشنایی با اخلاق حرفهای فروش
- بررسی اهمیت مهندسی فروش در سازمان
- روشهای مناسب تبلیغات و برندسازی
- استفاده از زبان بدن برای افزایش فروش
- آشنایی با انواع مشتری
- آشنایی با فرآیند فروش
- برنامهریزی و ساماندهی نیروهای فروش
- کاربرد ارتباطات در فروش
- مدیریت شکایات مشتریان
- استراتژیهای قیمت گذاری
- روشهای پیشبینی فروش در شرایط مختلف