رفتن به محتوا

دانلود متن فارسی ISO 10688:2010

خانه » وبلاگ » دانلود متن فارسی ISO 10688:2010
دانلود ایزو 10688

ایزو 10688 یک استاندارد بین‌المللی است که الزاماتِ رویه‌ها و روش‌های اندازه‌گیریِ ارزشِ پولیِ برند و یک چارچوب برای ارزش‌گذاریِ برند را مشخص می‌کند. فرآیند صدور گواهینامه ایزو، نیاز به درک و آزمایش گستردۀ روش ارزیابی نام تجاری دارد. صدور گواهینامه توسط یک نهاد مستقل هر چند مدت یک‌بار برای اطمینان از ارزش برند اجرا می‌شود. ما در ادامه پس از بیان اهمیت این استاندارد، امکان دانلود ایزو 10688 را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی به این ایزوی مهم دسترسی پیدا کنید.

اهمیت ایزو 10688

اهمیت ایزو 10688

قبل از دانلود استانداردهای ایزو مهم است که درباره اهمیت هر یک از آن‌ها اطلاعات لازم را کسب کنیم. بر این اساس بدانیم که ارزش‌گذاری برند یک عملکرد مهم در ارزیابی پتانسیل تجاری یک شرکت ایفا می‌کند. تا زمان ایجاد ایزو 10688، مقایسه نتایج روش‌های مختلف ارزیابی برند دشوار بود زیرا فقدان استانداردهای کلی برای ارزش‌گذاری برند منجر به نتایج بسیار متفاوتی می‌شد. این ابهام همچنین منجر به این امر شد که شرکت‌هایی که اغلب با وجود نیاز به تفکیک دقیق دارایی‌های نامشهود در ترازنامه خود، تمایلی به مشارکت در فرآیندهای ارزش‌گذاری برند نداشتند، برای اخذ این ایزو اقدام کنند. خوشبختانه، استانداردهای ارزش‌گذاری برند به‌واسطه ایزو 10668 الزامات مورد‌قبول، قابل‌اعتماد و استاندارد‌شده را برای ارزیابی برند، با موفقیت تعریف کردند و در‌حال‌حاضر ایزو 10688 اکنون استاندارد معتبر بین‌المللی برای ارزیابی ارزش پولی برندها است.

با دانلود ایزو 10688 درباره اجرای استاندارهای ارزش‌گذاری برند بیشتر بدانیم

با دانلود ایزو 10688 درباره اجرای استاندارهای ارزش‌گذاری برند بیشتر بدانیم

پس فهمیدیم که ISO 10668 به‌عنوان یک الزام برای رویه و روش‌های اندازه‌گیری ارزش‌های برند در نظر گرفته می‌شود. انجام ارزیابی‌های برند برای اهداف متنوعی از جمله برنامه‌ریزی استراتژیک، گزارش‌دهی مالی، حل‌و‌فصل اختلافات و پیش‌نیازها انجام می‌شود. ضروری است که هدف ارزش‌گذاری توسط ارزش‌گذاران و همچنین مخاطبانی که گزارش برای آنها ارسال می‌شود، اعلام شود. بدیهی است که دامنه ارزش‌گذاری ممکن است تحت تأثیر هدف قرار گیرد. بر‌همین‌اساس نکته مهم این است که شما باید با دانلود ایزو 10688 ضمن آگاهی و کسب دانش، درباره این استانداردِ بسیار مهم و ارزشمند، یا یک متخصص امور ایزو را استخدام کنید یا از شرکت‌های متخصص در زمینه ایزو کمک بگیرید. با توجه به این امر، شرکت Q.C.B ITALIA که یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده گواهینامه‌های بین‌المللی از ایتالیا و نهاد صدور گواهینامه‌های بین‌المللی ایزو است، همراه شماست تا در تمام امور مربوط به این ایزو شما را همراهی کند.

به این مطلب امتیاز دهید
qcb_power_user

qcb_power_user

Leave a Replay

بدون دیدگاه، دیدگاه خود را در زیر اضافه کنید!


افزودن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

شرکت Q.C.B ITALIA، یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده گواهینامه‌های بین‌المللی از ایتالیا است. این شرکت با شعار کمک به مشتریان برای افزایش بهره‌وری و با استفاده از سیستم‌های مدیریتی، فعالیت‌های مختلفی در جهت ارائه گواهینامه‌های ایزو در بخش‌های مختلف صنعتی و خدماتی انجام می‌دهد.

آخرین مطالب

برای دریافت خبرنامه QCB ایمیل خود را وارد کنید.